سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..:: مرهم ::..

خبر فوری!                                                         خبر فوری! 

پیام شیطان! 

گناه کنید،یارانه ی گاز جهنم قطع شده.از آتش خبری نیست!

  

 

در پی کاهش جمعیت پسران:

در خیابان:

دختر:جووون!جیگرتو!

پسر:ویییییییش!گمشو!

دختر شماره بدم زنگ می زنی!؟

پسر:واه،واه! مگه خودت برادرو پدر نداری؟چرا مزاحم پسر مردم میشی!!!!؟؟

  

 

چشم های تو مثل دریاست.....

اجازه می دی جورابامو توش بشورم!؟

 

  

یکی دفتر ازدواج می زنه برای تبلیغ رو در می نویسه: با هر ازدواج دائم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید!؟

  

مرد احمق به زنش می گه:میشه حرف نزنی عزیزم!

اما مرد عاقل به زنش میگه:نمیدونی وقتی حرف نمی زنی لبات چقدر خوشگل میشه!؟

  

دعای غضنفر:خدایا ! تا زنده ایم ما را نمیران!

  

مژده به مردان:

پژو 405 بدون ایر بگ، بدون کمر بند ایمنی، دو گانه سوز و آماده آتش سوزی و انفجار! بهترین هدیه برای همسر دلبندتان!

  

راه های تشخیص دختر ایرانی:

هرگز بینی هایشان عمل کرده نیست،

موهاشون خدادی طلایی است و مادرزادی مش داره،

تا قبل از ازدواج ابروهاشون بر نمی دارن،

زیورآلاتشون اصله و...

  

 

دختره به دوستش زنگ می زنه میگه:یه پسر دنبالم راه افتاده ، چیکار کنم؟

دوستش میگه خب تندتر راه برو.

دختره میگه:من دارم تند راه می رم اما اون خاک تو سر خیلی یواش  راه میره!!

 

  

گردو خاک تنهایی دلم رو با جاذبه نگاهت زدودی، خونه ی دلم رو از غم پاک کردی...

حالا که داری زحمت می کشی، روی اون میزم یه دستمال بکش!!

  

 

...:.::...::..:::::....:::..::.......:...:::....::...:::...::::::.......:.....::....:::....:::...:::::.....:::!

کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم!!

  

 

اگر همسفر عشق شدی...

قربونت کرایه ی مارو هم حساب کن!

 

به غضنفر می گن:از چه لبی خوشت میاد؟

میگه:از لب جوب!!

  

 

دو شاخه گل ، دو جام مستی/ به قربانم بری هرجا که هستی...!

  

هر وقت کسی رو دیدی که می خواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش، زبونت بند اومده، زمان نمیگذره...

مطمئن باش عزرائیله!!!

  

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده...

بزن توسرش جوون باید به خودش تکیه کنه!!

  

 

پدال دنده ی موتورتیم ؛ با پا بزن سرمونو ، خلاصمون کن!

  

سلامی به گرمی آش رشته ، که با پیاز داغ روش نوشته ، مرامت منو کشته...!

  

این پیام فقط به خاطر آن است که اسم زیبای من رو گوشیت بیفته!

  

تو در دل من جاداری ، تو در رگ من جا داری...

رفتم دکتر گفت انگل داری!!

  

اگه یه همزبون می خوای ، یه یاره مهربون می خوای ، خودشو حیرونت کنه ، جونشو قربونت کنه...

اصلا رو من حساب نکن!!

  

پس از اعدام 10 قاچاقچی ، جسد 11 تن بر جای ماند.کمی آن طرف تر پیرزنی با گریه می گفت:

آخه ننه جون چقدر گفتم اینجا صف رو غن نیست!!

  

بابا پول چرکه کف دسته ! پس هر چقدر پول داری بده به من نذار چرک شه دستت!!!

  

زرنگ ترین دشمن آدم پوله . هر چی دشمن داری بده به من ، خودتو خلاص کن!!

  

دیروز روز جهانی آوارگان بود . توقع داشتم یه تشکر خشک و خالی از ما می کردی که یه عمره  آوارتیم!!

  

پوست موز زیر پاتیم. حال می کنم اگه افتخار بدی پاتو بذاری روم!!

  

عاشقا عاقبتش خارو خسن... اینارو گفتم برات تا بدونی...توی دنیا عاشقا چه بی کسن...عاشقی خیلی خطرناکه حسن...!

  

دیشب خوابتو دیدم یه لباس قشنگه نارنجی تنت بود، هر چقدر گفتم بیا تو نیومدی، گفتی آشغالا رو بده ببرم.!!

  

نیست

.

نیست

.

به جون خودت نیست

.

شوخی نمی کنم نیست

.

گشتم که می گم نیست

.

بابا لنگه ی تو نیست...!!

  

پایه مورچه رو دیدی؟ حالا فکر کن جوراب پوشده و جورابش سوراخه.دلم به اندازه ی سوراخ جورابش برات تنگ شده...!!!!!

  

تو در قلب من جا داری!/قلب منم شده گاو داری!

شوخی کردم!!

  

دوثت دارم ، دوصت دارم ، دوسط دارم، دوست دارم.خلاصه همه جوره دوست دارم!!

  

سلام به Love  پاکم؛از عشق You هلاکم؛ای گل ریشه ریشه ؛ I Love You  همیشه!!

  

الهی شمع بشی دورت بگردم؛ بعدش فوت کنم خاموش بشی هرهر بخندم!!

  

خیلی دلم می خواد برات بمیرم

ولی خودت میدونی که پهلوانان نمیمیرند!

  

اگه یه روز فروختمت فکر نکن من آدم فروشم؛ نه من گلفروشم!

  

یه دختره به یه پسره می گه اگه منو بوس کنی برای همیشه برای تو می مونم.پسره میگه:خیلی ممنون از هشداری که دادی!!

 

اگه عاشق شدی و می خوای به عشقت برسی؛ به نکات زیر توجه کن:

.

.

.

ای شیطون مچتو گرفتم؛ حالا بگو ببینم طرف کی هست؟!

 

هوای حوصله ام ابریه؛ من چتم ، تو چته؟

 

 


نوشته شده در شنبه 89/10/25ساعت 11:6 عصر توسط ..:: سهیل ::.. نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ